fredag 12 november 2010

Fredagen den 12 november

Jaha då var det kväll då :) Och jag spelar WoW = World of Warcraft sitter och raidar Icecrown Citadel 10 och det går ganska bra.

Men från det ena till det andra idag började jag en halvitmme tidigare i skolan. Började 8.00. för att vi skulle ha Bordsdukning i Servering. Såklart jobbade jag med min gumma Elenor :). Och vi hade en jättebra ide :). Vi valde Rosa Tema det var med vitt tema. :) Och vår kombination gick bra. Vi dukade upp för 4 personer men alla andra dukade för 2 ;). så det var lite speciellt med vår dukning. Vår dukning handlade om en liten Bröllopsfest.
 Brudparet och brudens föräldrar :). Det var det vi kom fram till med vilka som skulle äta :D. Vi skulle göra  en 3 rätters meny med Förrätt , Varmrätt och Dessert. :)

Vår Meny var väldigt enkel. :)

Här kommer vår meny :D

Förrätt: Toast med Avocadomousse med Skaldjur och röd stenbisrom
Varmrätt: Var en enkel Italensk buffé : Rosmaringrillad Kotlettrad med 2st olika Italenska pastasallader.
Dessert: Såklart en Bröllopstårta :D

Vårt bord Var så klart finast :D
Här ser ni vårt underbara bord :D

Ha det bäst Alla Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Det e ett bord jag hade kunnat sitta vid och känna mig riktigt stolt=)Det vore en mkt stor ära att sitta vid bordet min älskade hustru har dukat<3<3<3

    Och er 3 rätters meny låter jätte gott. det får magen att kurra=)

    Love you<3<3<3

    SvaraRadera