måndag 6 december 2010

ORKAR INTE MER!!!!!!

Aldså nu får detta fan sluta. Varken jag eller mina syskon orkar mer nu..
Pappa är helt jävla hjärntvättad av Mia... Mia och hennes dotter Emelie är alltid hos oss varenda jävla helg. Och tydligen skall dom vara här inatt med.. Min lillebror som är 11 år kommer får nervsammabrott när han kommer hem och får veta det.. Ingen jävel orkar med henne förutom pappa. De är ju tillsammans. Men vänta efter jul och nyår att berätta detta för sina barn?? Är fan skandalös... Aldså jag flyttar fan snart ut på gatan än att bo hos pappa om hon skall vara här typ 24 timmar om dygnet.. Ingen orkar mer.. Det känns som att hon bor här nu och det är inte alls kul.. Min lillebror sa till mig i morse om dom sover här inatt igen så skall jag dunka mitt huvud hårt in iväggen.. Jag sa till han att det får han ej göra och jag sa sov nere hos mamma då.
Som ni ser så kan mina syskon prata med mig om allt. Men inte med pappa han blir sur om man nämner att dom är här för ofta då säger han bara jag kan sluta umgås med folk om det så skall vara.. Jag blir fan tokig kan ej koncentrera mig på min skola.... JAG OCH MINA SYSKON ORKAR EJ MER!!!

Pappa lyssnar inte ens på sin 24 åriga dotter.. Mia är fan 30.. 6 år äldre än mig kul att han är tillsammans med en som är 6 år äldre än mig.. Nej det är fan inte kul.. Den personen kunde fan varit min äckliga syster..
Om pappa och hon får barn. Fan vad jag kommer tycka synd om den ungen som har henne som mamma.. Tycker redan synd om hennes dotter. Hon skriker stup i kvarten på henne för ingenting..

Alldså vad gör man??? Ingen orkar med. och pappa ser inte hur vi mår. Min minsta lillebror får inte ens sova här uppe bara för att Mia skall sova här varenda jävla helg.. .Han sätter henne första hand än sina barn.. Han är inte den pappa jag känner. Han är helt annorlunda orkar ej mer.

Skiter fan snart i allt. Då menar jag ALLT..  :'(

Ha det bra alla :(

1 kommentar:

  1. Jag förstår hur ni känner det. Mia e en jävla parasit. alla som känner henne säger det. Janne gör fel att han inte sätter sina barn i första hand. som du sa. Han är helt annorlunda. Inte konstigt att jag knappt får komma till er. Jag lider med er alla som måste stå ut med Mia.

    Mia bör skaffa sig ett liv och ett jobb innan hon börjar klanka ner på alla andra.

    SvaraRadera