tisdag 14 december 2010

Lindiz

Linda jag vet om att du är i en tuff period just nu . Jag vet om att du har massor med frågor i ditt huvud och undrar varför detta händer just dig. Men det kan jag ej svara på. Jag hoppas att Uno vet vad han går miste om för en som är 17 år yngre än han sj. Det e bara sjukt. Har ni varit tillsammans i 9 år så kan bara inte känslor försvinna så för dig som dom har gjort. Men som jag ser på det hela nu så är det bra att det inte är ni. För han är bara en jävla skitstövel och du Linda du förtjänar en mycket bättre kille. Skit i han lyssna inte på han du behöver inte skärpa dig. Du tar itu hela sitautionen på ditt sätt det får han fan respektera.

Du är en helt underbar tjej. Tänk inte bakåt nu gumman tänk framåt. Se till att ha kul nu ut och roa dig med mera. Visa att du är stark :). Det vet jag att du är men ännu mer. Umgås mycket med Mattias gå på bio med han ät på restaurang tillsammans med mera bara som vänner då. Och se om det sen utvecklas mer :) . För han är verkligen rädd om dig och det är så en kille skall vara :). Och Mattias pratar nästan bara om dig som jag har berättat för dig bara massa positiva saker :). Jag hoppas verkligen att det börjar pirra snart i din mage då menar jag att du börjar få känslor för han. Han gjorde ju trots allt slut med sin tjej för att han har extremt med känslor för dig. För han vet exakt hur du är som person. =)

Men om jag får säga hur jag ser dig gumman så är det såhär:
Linda du är:
Snäll
Omtänksam
Kärleksfull
Bästa Vän
Söt
Underbar
Trevlig
Fin
Fantastik
Smart
Stark

Och där finns ännu mer som du är. Men det är en del gumman och jag hoppas du förstår.
Även om vi bråkar ibland så glömmer jag aldrig dig. Jag är alltid ledsen när vi bråkar. :(. Men jag älskar dig alltid gjort det gumman. Så stå på dig du förtjänar bättre :). Du förtjänar att vara lycklig. Och det kommer du att bli det vet jag. Bara du själv tillåter de :).

Jag finns för dig i vått och torrt gumman min. =)
Du kan alltid prata med mig om det är något.
Kommer alltid att lyssna på dig.
Kommer alltid att finnas för dig
Älskar dig Lindiz. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar