onsdag 8 december 2010

Idag är det onsdag :)

Jaha då var det onsdag idag :P och gud jag har sovit hela natten somnade vid 10 tiden igår kväll och vaknade lite över 9 i morse. Har ej vaknat inatt. Det är ett mirakel :P . Har sovit som en stock. Och gud vad skönt det var.

Min lillebror Andreas som är 11 år han är helt galen i att vara med sin syster :). Det är så kul. Varje gång vi kollar på Scrubs på datorn så vill han mysa lite och bli omhållen och igår sa han Marika I Love u my sis. Och gud vad glad man blev :). Aldså jag och min bror har kommit varandra närmare nu och det är jag glad för :).

Igår så åkte Mia och hennes dotter hem. Och gud vilken förändrig här är nu. Skönt.

Om en vecka skall min redovisning i gastronomi vara klar i power point. Någon som kan en bra sida om Matkultur i Turkiet i närheten av Antalya. för jag hittar inte ett skit :(.. Snyft. Annars får jag ta något annat som är lättare att hitta. Har ju själv studier resten av veckan så :D.

Therese gumman. Jag vet om att du finns där men du vet om att jag finns för dig med men som vi snackade om på facebook så är det mycket som har hänt mellan oss 2 som har svårt att reparera och kommer ta tid men jag tror att vi kommer klara det bara vi ger det tid. Men du har mycket nu med din underbara son och det förstår jag mycket väl :). Och du vet vart du har barnvakt sen om du behöver någon. Men i alla fall. Jag vet ej hur jag skall uttrycka mig aldså mina känslor när det gäller dig efter det som har hänt och du vet vad jag menar. Men jag är i alla fall glad att du har flyttat ner till skåne igen för att du är trygg här. Du var aldrig trygg i sthlm och det såg jag och jag märkte det på när du pratade. Men nu har jag märkt att du är mycket starkare sen du kom ner och fortsätt vara det. Glöm ej att du har en underbar familj. Älskar dig.

Vanessa min underbara syster. Tack för att du finns gumman min. Vad skulle jag göra utan dig? Jag kommer alltid finnas för dig gumman oavsett vad. Är glad att du har Rickard nu :). Var rädd om honom :). Älskar dig syster min :)

Linda som du sa när du läste min blogg igår. Men jag vet ej riktigt vad jag skall svara på det. Du gör som du vill. Men som Patrik sa i en kommentar så hoppas han att du inser att Carro inte är bra för dig för han märker att vi är bra vänner.. Men just nu vet jag inte om det stämmer mer. Men jag hoppas verkligen att du och Mattias blir tillsammans för att han är verkligen rädd om dig. Och skall jag vara ärlig så är han mer rädd om dig än Uno. =) Så Keep it up Girl

Sen har jag världens dispyt med min svägerska.. Men det får gå som sagt så där mår jag inte bra i heller.

Ne om man skall börja med projektet som skall vara klar till onsda. Om man nu hittar de material man behöver.

Men som sagt jag hoppas att alla vet vart jag vill komma till med detta

Ha det bra skriver mer senare

Puss Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar