tisdag 7 december 2010

Tisdag och jag mår sådär

Jaha då var det tisdagen den 7 idag och jag har fortfarande feber sen igår :(

Min kusin Hanna blir 16 idag stora tjejen nu, och snart blir min bror 16 med :).

Inatt kom Cataclysm ut till World Of Warcraf :) fick stå i kö en timme innan man kom fram till kassan men det var det värt :). Så nu är den installerad och klar för att spela. Men jag väntar tills min man kommer till mig på freda då skall vi spela tillsammans :).

Varför jag skriver idag är för att jag mår piss rent ut sagt är skit ledsen men det får gå.
Vet ej hur jag skall säga det för att det inte skall bli fel tolkad.
Men i alla fall så kommer jag säga det.

Det är såhär att jag saknar 2 människor i mitt liv. :(. Men i alla fall.. Jag är rädd att min bästa tjej kompis Linda skall bli sårad ytterligare en gång av en som heter Carolina. Visst Carro är jätte snäll och så men jag har tappat förtroende för henne efter det hon sa om Linda. Och jag kan ej förstå att hon kan kalla henne gumman med mera när Carro kallade henne för en massa saker. Dom sakerna vill jag ej ta upp här i och med respekt av Linda. Så jag hoppas att Linda förstår mig att jag är orolig för henne och rädd om henne men jag klarar ej vara vän med henne på Facebook just nu i och med hon är vän med Carro på facebook. Och risken är att hon blir sårad igen och jag vill inte att det skall hända.. Vet ej vad jag skall göra :(. Har en stor känsla av att Carro kommer såra Linda djupt igen i och med Linda träffar en helt undebar kille

Mattias heter han och dom är bara vänner än sålänge om man säger så. Vi får se hur det slutar i alla fall med Mattias och Linda. Jag hoppas i alla fall att det slutar bra mellan dom 2. Dom passar bra ihopa och Mattias gör så att Linda mår bra :) Och det är jag glad för :). Men gumman lilla hoppas du förstår min poäng och inte tolkar detta fel. Vill bara ditt bästa. Oavsett vad så älskar jag dig för den du är.

Jag är även glad för min tjejkompis jag har känt i flera år. Ni vet ju om att jag har pratat om Therese och hennes son Rasmus som är 15 veckor för tidigt. Nu är han snart 3 mån :) det blir han den 14 december :).  Men i alla fall han har kämpat totalt :D Han väger över 2000 g nu :) stora pojken :D och såklart jätte söt men i alla fall är jag skit lycklig Therese klarade att vara stark är stolt över dig gumman och även Lasse. Men en glad nyhet är att han får komma hem innan jul :P  Och jag säger såhär gumman :

Ett stort grattis till dig och Lasse som får hem er son innan jul och att ni kan fira jul och nyår med släkt familj och vänner med er son hemma.. Du var inte så säker i början att han kom hem. Men jag var helt övertygad om det. Och det är tack vare dig och Lasse som Rasmus har varit stark i dessa 3 månader. Du skall vara stolt över din ängel till son. :) Han är guldvärd. Jag är jätte glad för eran skull.. ÄLSKAR ER ALLA :D :D

Men nu skall jag krypa ner under täcket och se scrubs eller film och krya på mig

Men ni som vet att jag finns för er glöm aldrig att jag älskar er och lyssnar på er oavsett hur ni mår..

Jag finns alltid för er

Puss och Kram :)

1 kommentar:

  1. Jag förstår exakt hur du känner och vad du menar. Jag vill trösta dig, men vet inte hur. Jag har märkt en sak nu under tiden jag har praktiserat och det är att jag varit en skitstövel som inte orkat med praktik o så och det har till en stor del äventyrat vårt äktenskap. Jag lovar dig dyrt o heligt att jag kommer kämpa ännu hårdare nu när jag harr praktiken så vi kan få ett bra liv ihopa igen. Tanken slog mig just idag aatt jag inte kämpat och skött mig som jag borde. kan du förlåta mig.

    Jag e glad att du har Cata installerat fast bara synd att jag inte kan installera det förräns på fredag, men som man säger. Den som väntar på något gott väntar alltid förlänge;) hehe skojar bara.

    Du är min värld, mitt ljus, min styrka. Utan dig så hade jag inte varit den jag är nu. Vill inte förlora dig på något sätt och jag ska göra som en bra make bör göra, finnas där och stötta dig. Du är mitt hjärats dam och har varit det sen den dagen vi fick kontakt med varandra.

    Jag hoppas att linda inser att carro e en bitch som bara är avunsjuk fast hon har barn o så. Hon kommer nog aldrig finna någon pga sin attityd.

    Jag är glad för alla dina vänner fast jag kan vara svartsjuk när du ibland umgås med kill kompisar. jag gör allt för att acceptera det och tacka min svartsjuka. Det e bara löjligt avmig att bli svartsjuk. och jag kan vara överbeskyddande, men jag tycker jag har blivit en smula bättre.

    Jag älskar dig prinsessan min<3<3<3

    SvaraRadera