onsdag 8 december 2010

Min svägerska Malin

Aldså jag vet ej hur jag skall förklara detta.. Som du märker så mår jag skit dåligt. Jag vet att ni var tvungna att göra er av med Morris det vet jag.. Men jag vet ej varför jag är sur på det fortfarande :(. Det är väl det med mamma. Hon säger att det är mitt fel att ni  inte har betalat av Morris och att det är lika gott åt er att Benjamin avled.. Jag sa till henne Håll käften det är fan synd om Malin och Daniel att dom har förlorat sin son. Och då blev hon bara nä det är det inte. Jag blev fly förbannad och gick där ifrån när jag hälsade på henne en dag. Men i alla fall så pratade jag med henne för någon dag sen i telefon och hon tjatar fortfarande om er och Morris att hon skall polisanmäla er , hälsa på er samt fixa folk och hon frågar mig om er hela tiden och jag säger hela tiden att jag inte vill bli inblandad men vad gör hon?? Hon ser till att jag skall vara på hennes sida hela tiden fast att hon vet att jag inte vill det.. Hon gör allt för att jag inte skall vara på er sida. Hon försöker få tag på er igenom mig och ni måste förstå att det är jobbigt för mig. Jag orkar inte. Jag har min skola att fokusera mig på sen så är det Mia min pappas nya tjej är alltid här och då kan jag ej koncentrera mig i skolan eller på mitt skol arbete. Så allt är jobbigt nu...

Men jag hoppas du förstår att det är inte er jag e arg på utan det är min mor i och med hon håller på att tjata om Morris hela tiden så går det ut över er i och med ni hade Morris.. Och det ber jag verkligen om ursäkt för. Men det är för att jag inte alls mår bra att vara emellan och att folk drar i mig.. Jag är så nära på att bryta i samman och börja med att skära mig själv igen men min mamma ser inte det..

Jag har alltid älskat dig gumman sen den dag jag lärde känna dig. Och du vet om att jag är rädd om dig men just nu är det jobbigt med allting :(. Jag ber om ett stort förlåtelse jag hatar att bråka med dig. Du är en helt underbar svägerska om man jämför med vissa i släkten och du vet exakt vem jag menar. Det är dig jag vill umgås med. Det är dig jag vill ha kul med. Men sålänge det är som det är angående Morris så kan jag ej fast att jag vill. Men tills den dagen ni och min mamma har rett ut saken så vill jag hålla mig undan orkar inte bli inblandad mer. Jag hoppas du förstår det. Jag hoppas du vet om att jag är på er sida när det Gäller Morris. Jag bryter hellre kontakten med min mamma än att förlorar er.

Jag Saknar Dig Malin Hansen önskar att vi kan ses mer. Men det kommer när tiden visar de. Jag hoppas verkligen du förstår vart jag vill komma med detta.. Jag har varit ledsen sen dagen vi bråkade. Men ännu mer idag och du vet varför.. Jag har suttit och gråtit en massa och tänkt på vad jag skall skriva för att få ett förlåtelse. Och jag hoppas detta räcker.

Var rädd om dig och familjen försöker mamma med något så kommer jag göra all i min makt för att försöka få stopp på henne.. För jag orkar heller inte med henne.. Ingen gillar min mamma. Jag gör ej de.

Puss och Kram min ängel till svägerska

Älskar er

1 kommentar:

  1. Marika du behöver ej försöka stoppa henne om hon vill oss något. Hon får gärna höra av sig om hon har något att säga mig och Daniel. Du ska inte vara i kläm mellan henne o oss.

    SvaraRadera